
Wanneer wij uw order verzenden krijgt u van ons een dag van tevoren een track & trace code via de mail waarin wij aangeven hoe laat wij bij u de volgende dag komen leveren.
Je hebt het product of de producten gevonden waar je naar op zoek bent. Dan is de volgende stap bestellen, maar hoe werkt dat nou bij Sanitear.nl? Dat wordt hieronder in stappen kort uitgelegd.
Stap 1: Product selecteren
Je kiest het product dat je wilt hebben, bepaalt hoeveel je ervan wilt hebben en bekijkt of jouw bestelling zo compleet is. Om je daarbij te helpen hebben we bij Sanitear.nl de optie 'Maak je bestelling compleet' ingebouwd. Hierbij bieden we je suggesties om een volledige set te bestellen. De producten die hier aangeboden worden passen ook daadwerkelijk bij dit product. Als je dit hebt bekeken druk je op de knop 'In winkelwagen'.
Stap 2: Overzicht winkelwagen
Je ziet een overzicht van de artikelen die in jouw winkelwagen zitten en wat de bijbehorende prijs is. Als je denkt dat je nog iets mist dan kun je verder winkelen op onze site door middel van de navigatie, indien je aantallen wilt wijzigen kun je dit hier aanpassen, als je bestelling compleet is dan druk je op de knop 'Afrekenen'.
Stap 3: Betaalwijze & verzending
Je dient nu je gegevens in te vullen. Alle invulvelden met een sterretje (*) erachter zijn verplicht om in te vullen. Als je alle persoons- en adresgegevens hebt opgegeven dan selecteer je de manier van betaling. Je kan hier meer over lezen op onze pagina over betalen. Controleer na het selecteren van de manier van betaling de bestelling en accepteer de algemene voorwaarden. Druk daarna op de knop 'Bestellen en Betalen'.
Stap 4: Bestelling afronden
Je bestelling wordt nu verwerkt en eventueel kom je op de pagina om te betalen. Als dat proces is afgerond kom je terecht op een pagina waarop te zien is dat jouw bestelling is bevestigd. Ondertussen ontvang je ook een e-mail met daarin de bevestiging. Je ziet hier ook jouw bestelnummer in staan, deze heb je nodig als je nog vragen hebt of als je het product terug wilt sturen. Bewaar deze e-mail dus goed. De bestelling wordt zo snel mogelijk bij je geleverd.
In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:
Indien je jouw bestelling wilt wijzigen dan vragen wij je om dit zo snel mogelijk na het plaatsen van jouw bestelling aan ons door te geven via [email protected] of ticket-formulier invullen via van uw account. Geef hierbij jouw naam en bestelnummer duidelijk door. Wanneer jouw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daardoor is het wijzigen van jouw bestelling niet meer mogelijk
Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice per mail: [email protected] of ticket-formulieren invullen via van uw account, tijdens de openingstijden. Wanneer jouw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we helaas niet meer annuleren. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daar is wijzigen of annuleren niet mogelijk. Je kunt in dit geval gebruik maken van de retourprocedure. Zodra jouw bestelling succesvol is geannuleerd komt jouw betalingsverplichting te vervallen. Jouw betaling wordt dan binnen 10 werkdagen teruggeboekt.
Je kan bestellen als gast of via een account. Wanneer je als gast je bestelling plaatst, zul je alle gegevens moeten invoeren, ook wanneer je nog een keer een bestelling plaatst. Wij raden je aan om via een account te bestellen. Dit biedt de volgende voordelen:
Helaas kunt u geen product ruilen. U kunt rekening houdend met de retourvoorwaarden het product naar ons terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.
Wanneer je van ons een orderbevestiging met factuur van je bestelling hebt gehad, kun je erop vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen. Deze bevestiging zal direct in je mailbox verschijnen.
Is dit niet het geval en heb je al wel betaald? Maak je geen zorgen en neem dan even contact op met onze klantenservice zodat zij in het systeem kunnen checken of je bestelling is geplaatst.
Wil je meerdere producten bestellen maar daar eerst een offerte voor ontvangen? Dat kan. Wij hebben dan een lijst nodig van de artikelnummers van de fabrikant en de omschrijving van het artikel. Deze kun je overnemen van onze website. De lijst kun je maken in Word of Excel en toevoegen aan jouw aanvraag via de offerte pagina. Na ontvangst van jouw aanvraag proberen wij je zo snel mogelijk de offerte toe te sturen per mail. Omdat onze prijzen al zeer scherp zijn, kunnen we je niet altijd een korting verlenen. Uiteraard kunnen we wel met je meedenken over de te bestellen producten.
Via onze webwinkel worden privacygevoelige gegevens oftewel persoonsgegevens verwerkt. Sanitear acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Bij Sanitear kunt u veilig shoppen, naast onze goeie recensies zijn wij ook aangesloten bij WebwinkelKeur. Daarnaast hanteren we een soepel retourbeleid. Wil je zakelijk bestellen? Dat kan. Een bedrijfsbestelling kan gewoon via de website. Bij het invullen van de persoonlijke gegevens kun je aangeven dat het om een bedrijf gaat.
Voor zendingen die via ons magazijn worden verzonden ontvangt u een track & trace code op de dag voor levering Uw pakket is te volgen middels de track & trace code via PostNL, XXLpakket, GLS, DPD . Let op! het komt voor dat we sommige artikelen rechtstreeks via onze leverancier bezorgen, het is dan niet altijd mogelijk om een track & trace code aan te leveren. Voor zendingen die via ons magazijn worden verzonden ontvangt u een track & trace code op de dag voor levering.
Zie voor meer informatie algemene actuele-vertragingen.
Bij alle artikelen worden levertijden vermeld op de product pagina. Deze levertijden zijn onze geschatte levertijden we streven er naar deze leverdatum te halen.
NL
Bezorgen grote artikelen 20 kg tot 40 kg per artikel
BE
Bezorgen grote artikelen 20 kg tot 40 kg per artikel
Pallet vervoer
Zie voor meer informatie algemene actuele-vertragingen.
Het is niet mogelijk om vooraf aan te geven of jouw bestelling wel of niet bij jouw buren mag worden aangeboden.
Wij bezorgen met verschillende bezorgdiensten zoals PostNL, XXLpakket, GLS, DPD. Je kunt niet kiezen welke bezorgdienst bij je komt.
Als je een order in meerdere keren geleverd wilt hebben worden bezorgkosten per order berekend. Alle bestellingen boven de €150,- worden gratis thuisbezorgd door onze PostNL. Wanneer je bestelling minder dan €150,- bedraagt, vragen wij een bezorgvergoeding van €8,89.
Indien je een order in meerdere keren geleverd wilt hebben worden bezorgkosten per order berekend.
Bezorgen kleine artikelen tot 20 kg per artikel
Bezorgen grote artikelen 20 kg tot 40 kg per artikel
Pallet vervoer
Onze vervoerder brengt de spullen naar de eerste voordeur. Indien u in een flat of appartementencomplex woont, wordt de bestelling afgezet bij de eerste deur.
Wanneer je betaallink is verlopen, stuur ons dan een mail via [email protected] zodat we je indien mogelijk een nieuwe link kunnen toesturen.
NL-
FR-
EN-
DE-
FR-
DE-
Bij Sanitear kun je ook via overboeking betalen. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, zul je via je eigen vertrouwde bankomgeving een aantal bankgegevens in moeten vullen. Hierna kun je de betaling verrichten.
Als Sanitear.nl een actie voert middels een kortingscode dan ontvangt u deze via de mail, socialmedia en/of een banner op onze website. Deze code kunt u bij het afrekenen invoeren in de daarvoor bestemde regel. Werkt de code niet die wel zou moeten werken? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als je een product hebt gekocht met een cashbackactie dan geven we bij het product op de webshop aan hoe je aan deze actie deel kunt nemen
U kunt de producten die u bij Sanitear.nl gekocht heeft meestal gewoon retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten, uiteraard hoeft u hier geen reden voor op te geven. Helaas verkopen we ook producten waarbij retourneren net wat minder makkelijk werkt. Lees daarom goed de onderstaande tips, voorwaarden en uitzonderingen. Voordat u een product of bestelling retourneert moet het eerst aangemeld worden. Dit kan via uw account: log in en maak een retourmelding op uw account. Wanneer dit niet lukt, kunt u contact op nemen met onze aftersale afdeling [email protected]. Stuur daar een retourformulier heen. Voor een retourformulier, klik op de link.
Sanitear.nl accepteert uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:
Let op: Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.
Bij het bepalen van de waardevermindering hanteren wij de volgende richtlijnen: -Indien je retourzending niet voldoet aan de gestelde retourvoorwaarden dan moeten we helaas een waardevermindering toepassen op het product.
Er gelden een aantal uitzonderingen
Retourkosten
De retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.
Retourschade
*Indien het pakket verloren en/of schade is gegaan tijdens het retour sturen is Sanitear.nl daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren je daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat je een bestelling retourneert dien je een retour aanvraag in te vullen.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben teruggestuurd.
Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?
Bij het bepalen van de waardevermindering hanteren wij de volgende richtlijnen: -Indien je retourzending niet voldoet aan de gestelde retourvoorwaarden dan moeten we helaas een waardevermindering toepassen op het product.
Helaas kunt u geen product ruilen. U kunt rekening houdend met de retourvoorwaarden het product naar ons terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.
U kunt de producten die u bij Sanitear.nl gekocht heeft meestal gewoon retourneren. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten, uiteraard hoeft u hier geen reden voor op te geven. Helaas verkopen we ook producten waarbij retourneren net wat minder makkelijk werkt. Lees daarom goed de onderstaande tips, voorwaarden en uitzonderingen. Voordat u een product of bestelling retourneert moet het eerst aangemeld worden. Dit kan via uw account: log in en maak een retourmelding op uw account. Wanneer dit niet lukt, kunt u contact op nemen met onze aftersale afdeling [email protected]. Stuur daar een retourformulier heen. Voor een retourformulier, klik op de link.
Sanitear.nl accepteert uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:
Let op: Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.
Bij het bepalen van de waardevermindering hanteren wij de volgende richtlijnen: -Indien je retourzending niet voldoet aan de gestelde retourvoorwaarden dan moeten we helaas een waardevermindering toepassen op het product.
Er gelden een aantal uitzonderingen
Zodra Sanitear uw retourzending verwerkt heeft (hierover ontvangt u een bericht), betalen we u binnen 7 werkdagen terug. Hoe snel u het geld op uw rekening heeft, hangt af van de door u gekozen betaalmethode. Staat het bedrag na 10 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact met op [email protected]
Bij Sanitear.nl kunt u binnen 14 kalenderdagen na bedenktijd het artikel retourneren.
Binnen 14 kalenderdagen na bedenktijd en/of retourmelding dient de koper te hebben aangegeven dat hij van de koop afziet of de koper heeft het product binnen deze termijn geretourneerd
De verpakking van jouw retourzending dient indien redelijkerwijs mogelijk ongewijzigd te blijven, dat wil zeggen, geen gebruik van (duct)tape en schrijf niet met stift op de doos/verpakking. We adviseren een opplaklabel (bijvoorbeeld een blanco A6) te gebruiken, waar je de adresinformatie op vermeldt. Deze plak je over de huidige adressticker. Indien je kiest voor een retourzending via PostNL dan ontvang je een retourlabel welke je op de doos plakt.
Alle producten op Sanitear.nl zijn nieuwe A-merken. Bij Sanitear krijg je krijg de standaard volledig fabrieksgarantie. Artikelen die je koopt op Sanitear.nl zijn altijd nieuw en kennen de volledige fabrieksgarantie zoals gehanteerd bij de fabrikant van het product. Dat wil zeggen dat wij de richtlijnen en voorwaarden van de fabrikant volgen en hanteren. Voor een gedetailleerd overzicht van deze richtlijnen en voorwaarden verwijzen wij naar de site van de betreffende fabrikant. Mocht je een probleem hebben met een geleverd product, dan lost Sanitear.nl het snel en vakkundig op. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]. Wanneer het artikel defect raakt door onjuist gebruik en/of enige vorm van slijtage, kunnen wij helaas geen garantie geven
Merken met meer dan 3 jaar garantie
Hansgrohe | 5 jaar | download garantie voorwaarden |
Grohe | 5 jaar | download garantie voorwaarden |
Como kranen | 5 jaar | download garantie voorwaarden |
Bruma | 5 jaar | download garantie voorwaarden |
Como badmeubels | 10 jaar | download garantie voorwaarden |